Wiem, z wyceną miewacie, miewamy problem. Ale to naprawdę może być łatwiejsze! Oddzielmy od tworzenia strategii cenowej wrażliwość, emocje, może trochę nieśmiałość… Macie po prostu ustalić cenę bazą i dorzucić do niej swoją marżę. Co może być w tym trudnego? 😉
Oczywiście żartuję, naprawdę rozumiem, że z tym może być problem. Ja jednak znalazłam swoją strategię, która pozwala się łatwo modyfikować w miarę wzrastania trudności robótki i w miarę wzrostu mojego doświadczenia i popularności marki. Może akurat uznacie, że ta metoda również dla Was jest fajna?
Z tego filmu dowiecie się:
- dlaczego koniecznie musicie przestać myśleć o rękodziele jak o hobby
- jakie są podstawowe błędy w wycenie rękodzieła
- dlaczego najłatwiejsze kalkulatory wyceny nie sprawdzają się
- dlaczego nie negocjować cen z klientem i nie pytać o propozycje cenowe
- jak konkurować z Aliexpress i sieciówkami – czyli absolutnie dlaczego w ogóle z nimi nie konkurować
- dlaczego traktując innego rękodzielnika jak wspólnika osiągniemy więcej, niż ślepo konkurując ze sobą i unikając “trzymania sztamy”.
Zaplanuj czas i zrób sobie herbatkę. Będzie długo. Długo, ale mam nadzieję, wartościowo.