Jak wyceniać rękodzieło?

Wiem, z wyceną miewacie, miewamy problem. Ale to naprawdę może być łatwiejsze! Oddzielmy od tworzenia strategii cenowej wrażliwość, emocje, może trochę nieśmiałość… Macie po prostu ustalić cenę bazą i dorzucić do niej swoją marżę. Co może być w tym trudnego? 😉

Oczywiście żartuję, naprawdę rozumiem, że z tym może być problem. Ja jednak znalazłam swoją strategię, która pozwala się łatwo modyfikować w miarę wzrastania trudności robótki i w miarę wzrostu mojego doświadczenia i popularności marki. Może akurat uznacie, że ta metoda również dla Was jest fajna?

Z tego filmu dowiecie się:

  • dlaczego koniecznie musicie przestać myśleć o rękodziele jak o hobby
  • jakie są podstawowe błędy w wycenie rękodzieła
  • dlaczego najłatwiejsze kalkulatory wyceny nie sprawdzają się
  • dlaczego nie negocjować cen z klientem i nie pytać o propozycje cenowe
  • jak konkurować z Aliexpress i sieciówkami – czyli absolutnie dlaczego w ogóle z nimi nie konkurować
  • dlaczego traktując innego rękodzielnika jak wspólnika osiągniemy więcej, niż ślepo konkurując ze sobą i unikając “trzymania sztamy”.

Zaplanuj czas i zrób sobie herbatkę. Będzie długo. Długo, ale mam nadzieję, wartościowo.

Dodaj komentarz

trzy × 4 =