Idealna nazwa dla biznesu handmade.

Możecie się śmiać, mówić, że to nie dla was, bo jeszcze nie jesteście TAM. Że jak sprzedacie kilka rzeczy, to się wtedy zastanowicie czy w ogóle chcecie w to iść. Ja to rozumiem, jeśli zaczekacie tylko chwilę, chcecie chwilowo wstrzymać decyzję czy zabieracie się za sprzedaż rękodzieła na poważnie, to ok. Mimo wszystko proponuję jednak zacząć o nazwie myśleć zawczasu. To bardzo ważna rzecz.

Łatwo można w wyborze nazwy dla swojego biznesu pójść za bardzo na łatwiznę (dodać np. słówko handmade do swojego imienia) albo za bardzo skomplikować i doprowadzić do tego, że nikt naszej nazwy nie zapamięta. Jakich nazw unikać, czy warto zmieniać nazwę już po rozpoczętej sprzedaży, dlaczego tak ważne jest by była unikalna i łatwa do wymówienia w każdym języku oraz czy da się wymyślić słowo spoza słownika 😉

O tym wszystkich i kilku innych aspektach w dzisiejszym filmie.

Dodaj komentarz

15 − siedem =